Player -.-

Du säger att du älskar mig & att du gillar mig ?
Men när jag kollar på din profil på facebook så står det GIFT MED .............
Asso jag frågade dig
S:Har ni ens träffat varandra ?
H:hahaha nej ?
S:Och det är seriöst ? Liksom ni har ett förhållande med varandra?
H:Nej det är det inte! Jaa är det något problem ?
S:Ska jag säga en sak ?
H:Jaa?
S:Förra året asso 2010 hade cheyen som du tydligen har ett förhållande med,Hon hade ungefär 5 killar på
2 månader:s
H:Jaha ?
S: Du håller på med mig  ?
H:Ja asso problem elr ?
S:Jaa jävligt mycket med dig !!



Jävla idiot !

Kommentarer
Postat av: Vicky

Asså gmn!

Jag finns för dej!

HAN SKA FÖR FAN DÖ!!! Om han läser min komentar då kan han direkt adda mej på fejan ( vicky född gnaget ) då ska han för fan dÖ!

HATA DEJ DIN GUBB JÄVEL!! DU SKA DÖ!!!!

2011-04-19 @ 19:08:19
Postat av: Bobby Kquist

Jag finns om du vill snacka

2011-04-20 @ 15:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback