kompisar :)


Elin Thelin sjukt söt  & fin önskar jag BARA kände dig ännu mer :(
Jag hoppas att vi kanske kan ändra på det sötnos ! :)



Anna Ljungberg sjukt gullig tjej som går i min skolan i 8:an :D
Du är oxå grym på  fotboll (:



Jessie Johansson älskar dig gumman du är mitt allt jag kan inte beskriva dig med ord asso


Natalie Jonsson du är as fin tjej & helt underbar önskar jag bara kände dig mycket mer :)


Alicia Olsson du är en grym tjej på att fixa bloggar & du skriver bra i din blogg

Frida Östholm du är min bebis älskar dig & du är sjukt bra på att stå i mål :D

Elin Millbert älskar dig min fru saknar dig as mycket & jag älskar dina goa& varma kramar


Michaela Söderberg du är as fin i blondt hår fast du passar ju i allt , och du är fucking as bra på fotboll
Daniella Daoud söt tjej som jag nyss har blivit vän med :)
Isabelle Ådelid tack för en grym dag idag tjejen haha älskar ditt flumm när vi satt på bussen & jag nästan ramlade

Natalie Karlström du är as gullig med ditt nya hår och du är as fin du är min !

Kommentarer
Postat av: Natalie

Du är fin , sötnos ! <3

2011-08-27 @ 19:25:09
URL: http://karlstroom.webblogg.se/
Postat av: Elin M

Älskar dig sjukt mycket! Saknar dig!! <3

2011-08-27 @ 19:26:59
Postat av: jessie

aw, älskar dig. <3

2011-08-27 @ 19:27:06
URL: http://jessieglennjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback