Facebook



Alexandra Dahlström- En helt underbar tjej men ett underbart utseende

Poi Ersson Kaewkhem- En söt tjej som har en as gullig röst !

Jerry Ahlstedt- En super snäll kille 

Simon Hellström - En kille som går i min spanska grupp grym på spanska :)

Matilda Frieberg- En tjej som jag älskar & du är min flikkvän

Paul Elovsson- En super söt kille  :)

Filip Stålbro- En kille med världens finaste hår !

Elin Forsberg- Super gullig tjej & super söt

Cecilia Seidan - En tjej som är grymt söt & hon är as snäll

Elin Millbert- Min bästavän älskar dig sjukt mycket ♥

Anton Ohlin - En snäll kille som är grymt snäll.

Lina Andersson- Har en roligt humor & grym på fotboll

Amanda Gustavsson - En otrolgt gullig vän som väcker mig varje morgon

Elin Engman- En gullig tjej

Linn Backlund - en tjej som har världens roligaste humor !

Aida Avramenscu - En tjej med ett gulligt utseende & älskad av mig


Kommentarer
Postat av: alexandra!!

naww älskling! du är underbar min finaste! <3

2011-12-01 @ 17:15:59
Postat av: Sofie Schilcher Ulwencreutz - I min blogg finner du alltid något intressant

sv: vad ska du snacka med mig om :o ?

2011-12-01 @ 18:04:31
URL: http://blacknightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback