♥Elin Tönten Gustafsson♥

♥Med dig kan jag vara mig själv

Du är en mycket speciell tjej
du är den bästa man kan va
Du är en ängel med ögon som glittrar
Ja vill alltid kalla dig bästis :$
Kommer aldrig glömma dej
Även om vi bråkar och blir ovänner
så kommer jag alltid att älska dig
Om vi bråkar så tänker jag förlåta dej
Du får mina ögon att le
Du får mig att skratta och att leva mitt liv
som en 12åring ska göra
Du är så fin Elin


Kommer ihåg första gången vi skulle göra något tillsammans
Det var i lördags
Jag fick en varm kram av dig
Du och jag kommer alltid
att vara kompisar elrhur?
Och du har lovat mig
att följa med mig när jag ska göra en sak som jag inte får göra du vet

Du är tönt 1
Jag är tönt 2

Och jag lovar att jag alltid kommer att ställa upp för dig när du
är ledsen eller att det har hänt något
 det kan jag lova här och nu ;)


Kommentarer
Postat av: E L I N G U S T A F S S O N

Sofia du betyder allt för mig! Kommer alltid älska dej som min bästa vän <3 Om jag förlorar dig, förlorar jag mig själv. Du är helt underbar tönt :)<3 Vi genom allt!

2011-01-26 @ 19:51:08
URL: http://ellaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback