Fonky Fresh Tänk alla gånger-En låt


Tänk alla gånger
som vänner sagt
Att du, bara du är
den bästa dom haft
Dom vill de bästa med allt,
och dom vill hjälpa dig
fram,men när du verkligen
behöver får du ingen
hjälp alls
Nej du får ingen
hjälp alls

Tänk alla gånger jag suttit
med gråten i min hals
Gått ner i despressioner,
då mår man kass

De gånger jag inte har
stått för de jag lovat
Vänt kappan efter vinden i
hopp om att allt ska ordna sig

Tänk alla gånger jag suttit
hemma
Istället för att hänga med
så kallade vänner
på fester

Ensamma hemmakvällar med
mig själv och ingen annan,fast
i sällskap med mina tankar lät
jag timmar vandra.Tänk alla
gånger jag ångrat saker jag
sagt ord som kommit ut i all hast
när jag talar för snabbt.
Gånger jag har sårat andra
utan att mena det jag ber
om ursäkt och förlåt men
jag menar det.
Har mindre vänner nu än
då och tänker  ofta på de
gånger gänget softa längtar
torka tåren efter alla det
dära dumma gånger jag
har fått mitt hjärta krossat
och alla dem som bara varit vän
på låssas

Tänk alla gånger som kärleken 
satt mig rakt i skit.
Tänk alla gånger som jag
ärligt tänkt ta mitt liv.
Tänk dig en värld som rasar
tänk dig människor jag älskar
lärt mig att hata.

Tänk alla gånger jag varit ensam.
Tänk alla gånger som jag
stannat kvar och väntat.
Tänk dig ett liv i tårar när
man har blivit sårad...

Tänk alla gånger som dem
sagt att dom ska hjälpa mig,
sagt att dom älskar mig,
var hade jag förväntat mig.

Men saken blev som den blev
mina problem blev saker som
förändrat  de som fått mig att le.

Tänk alla gånger jag
skrikit åt mamma,för att
ett liv som dem andra är
nått jag alltid velat  sträva efter.
Men dessa jävla  nätter
utav ensamhet och ångest känt
det flera gånger.

Tänk alla gånger som jag
saknat nån att hålla
om...men somnat ensam
trasig precis som vanligt.
Jag har gråtit tänkt på stunder
då jag varit kär och alla gånger
som jag drömt att du var här.

Tänk alla gånger jag hatat min far
för jag sagt jag älskar dej
men inte fått nått tillbaks.
Men dina nyktra
stunder är faktiskt alla jag
behöver, och pappa jag är
stolt för jag vet att du försöker.Tänk alla gånger som kärleken 
satt mig rakt i skit.

Tänk alla gånger som jag
ärligt tänkt ta mitt liv.
Tänk dig en värld som rasar
tänk dig människor jag älskar
lärt mig att hata.


Tänk alla gånger som jag varit ensam.
Tänk alla gånger som jag stannat
kvar och väntat.
Tänk dig ett liv i tårar när
man blivit sårad...

Tänk  alla gånger som jag
gett mig ut i låtar
gånger jag mått dåligt
men inte orkat gråta.
Dagar jag tänkt på det hatet som
getts som har dragit ner mig
själv på det mest magiska sätt.

Tänk alla gånger som jag sätt
min mamma gråta.Tänk alla
gånger som jag sett min pappa
åka
ifrån oss.
Efter dem har bråkat om något fjantigt,
det här en ingen saga
det är min sanning.

Tänk alla gånger som jag suttit
där själv och gråtit tårar för ett
helt liv.Fast stunder en kväll
alla stunder jag själv bett
om under och hjälp.
Jag ser tillbaks på allt idag och inser
vad som kunde ha hänt.

Tänk alla gånger som
jag sett min mamma
gråta för det jag har brutit
det jag lovat.
Tänk alla gånger som jag inte
sett en framtid,det är ingen
saga det här är min sanning

Tänk alla gånger som kärleken 
satt mig rakt i skit.
Tänk alla gånger som jag
ärligt tänkt ta mitt liv.
Tänk dig en värld som rasar
tänk dig människor jag älskar
lärt mig att hata.


Tänk alla gånger som
jag varit ensam.Tänk
alla gånger som jag
stannat kvar och väntat.
Tänk dig ett liv i tårar
när man blivit sårad...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback