Du är allt jag har älskling



Matilda Froste år 2010 var vårat år
Du & jag är som tvillingar
Ena är smart ena är blond

6Mars då en Ängel kom till världen
det var du Matilda
 Dagen efter den 7 mars kom jag till världen

Du är min sol du finns i mitt blod
Och vad du är tror älskar dig
på denna jord

varje gång är som den första gång vi sågs


Allting har förändrats
Men du finns kvar

Mina minnen höll mig uppe varje dag
Du är som att andas för
Jag tänker  aldrig ge upp när vi bråkar 

Jag vill bara säga tack


Kommentarer
Postat av: Matilda<33333

Asså gumman jag vet inte vad jag ska säga ...

Jag älskar dig så otroligt mycket älskade syster<3

Du är min glöd älskling, du är min himmel, du finns i mitt leende och du är mitt allt. Jag kommer aldrig glömma min tid med dig, och den tiden kommer att fortsätta så länge vi lever, tills döden skiljer oss åt. Men våran älskade vänskap kommer att fortsätta i all oändlighet...<33



Tack för allt. Du är för bra för mig men accepterar mig ändå för den jag är<3



// Din Skyddsängel För Evigt

2011-06-06 @ 20:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback