På väg hem nu :-D

Nu sitter vi i bilen på väg hem från örebro:) dom vann med 6-0.och sara gjorde 4 mål stolt storasyster :) Men under matchen så började det spö regna så farfar fick gå och hämta min regn jacka , och jag hade världens största paraply :p haha Men när jag kommer hem tänker jag byta om och sätta mig vid dator och snacka med min underbara storebror :) måste snacka med han, om jävligt massor med saker, ska antagligen träffa honom i sommar med jessie om han vill träffa mig och henne hoppas verkligen det för det var tusen år jag snackade o träffade honom :) Och har nyss bestämt för några timmar sen att jag och michaela ska träffas nästa vecka hon skulle typ smsa vilken dag hon kunde och allt:)<3 Ni ska bara veta Vad jag har på mig eftersom mina blåa byxor är as blöta så sitter jag med min kära AIK filt kärlek till den asso :) Bloggar om några timmar igen Ps jag tänker börja mobil blogga i sommar när jag inte har någon dator som när jag ska t göteborg,göta kanal,jönköping,ullared och gotland kanske Bloggar när jag är på cup i borlänge i Dalarna med mina underbara flickor :) Pussochhejälskarer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback