Sofia therese söderbom !

Sofia ja e jävlig glad att ja träffade dig de va genom aida ja e så tacksam att du finns i mitt liv hoppas vi kan va vänner länge !!!. Du o och ja har verkligen skit roligt i hop minns på grönan då va de skit roligt och i kista glömmer aldrig de . Sofia vi bor 1 station me tåg från varandra vi borde träffas oftare så vi kan bli bra vänner för de lär ja inte ångra o ja lovar du kan prata me mig om va du vill även om du inte tror de för ja finns alltid där för minna vänner speciellt minna speciella vänner som du ja . Du är söt snygg fin kattig och helt UNDERBAR , vi måste verkligen träffas oftare säger jag bara ÄLSKAR DIG du e en av minna bästavänner ! ♥
Du e mitt allt verkligen allt hoppas du förstår de !! Bästavän vi , nu , då Föralltid ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback