Kvällens låt

Frida Green Intro;
åh baby jag vill se dig le igen
baby jag vill höra din andetag igen.
ska jag riva bilden på mitten?
jag måste börja ett nytt kapitel.

du va min kärlek, du va mitt allt.
baby baby du fick mig på fall.

Frihet Vers 1;
när jag såg dig fick du mig knäsvag,
jag tänker tillbaka babe du är allt som jag vill ha.
jag vill inte låta dig gå din egen väg nu,
babe var är du nu? mitt hjärta har gått itu.

vi pratade om löften om att bygga upp ett liv.
barn och familj, vi skulle skappa oss en framtid.
du prata om ditt drömhus, i drömmen jag och du.
plötsligt bara tog det slut, vi finns längre inte nu.

jag ville ge dig allt, va din värme när det va kallt.
finnas där för dig när backen började bli brant.
men du tappade fästet, du tappade du greppet.
å känslan du kände för mig den bara släppte.

du såra mig, jag skrek på dig å det va inte rätt.
men att förlora den man älskar mest är inte lätt.
men babe du är mitt allt, du är ljuset på dagen.
du va den som va den som gav mig fjärilar i magen.

Frida Green Refräng;
åh baby jag vill se dig le igen
baby jag vill höra din andetag igen.
ska jag riva bilden på mitten?
jag måste börja ett nytt kapitel.

du va min kärlek, du va mitt allt.
baby baby du fick mig på fall.

Frihet Vers 2;
just nu lever jag på hoppet att du kommer tillbaka.
jag har falska drömmmar, nu måste jag vakna.
jag tänker på dig hela tiden å det svider.
men sanningen är, jag kan inte glömma våra tider.

många säger att såren dom läker med tiden.
börjar att tvivla nu, kan inte glömma bilden,
bilden på oss två från det vi hade då?
vet inte hur mycket jag tål, så hur ska det gå?

min säng känns tom, mitt hjärtat det gör ont.
å tankar om dig å mig dom bara cirkulerar runt.
kärleken den, den är nyckeln till min lycka.
kärleken den, den va ljuset i min lykta.

men ljusen har slocknat, rosen har vissnat.
sången den har tysnat, fågeln har slutat vissla.
kärleken den dog, lyckan försvann när du stack.
men du gav mig lite av det bästa så baby tack!

Frida Green Refräng;
åh baby jag vill se dig le igen
baby jag vill höra din andetag igen.
ska jag riva bilden på mitten?
jag måste börja ett nytt kapitel.

du va min kärlek, du va mitt allt.
baby baby du fick mig på fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback