Tisdag 19/6-2012

Väntar på att Ebba ska komma hem till mig hon ska vara lämna sina saker hon sover alltså här inatt . Vi sticker in till stan direkt när hon kommer för vi ska till GRÖNA LUND oväntat va? haha men har man ett guldkort så måste man ju åka ellerhur ? har vairt dfär typ 15 gånger bara i sommar :o haha ska försöka få över 30 tror ni att det går ? det tror jag men kommer typ vara borta hela sommaren för om 8 dagar så drar jag och mitt fotbollslag till västerås när vi ska krossa alla lag. Vi ska möta två finska lag haha några säger att dom är bra så vem vet ? vi ska åka möta timrå tror jag dom heter menmen nu ska jag vänta på gunnar ska komma till moi. Hoppas ni får en underbar dag & ha en bra dag på sommarlovet
bildfrån förra sommaren jag och min syster på gotland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback