Inte bloggat på en vecka..

Tjenare babes !
har inte bloggat på en vecka för jag har itne orkat & jag inte har haft tid
men ska göra ett ganska långt inlägg om veckan

I torsdags åkte jag på kryssning det gick väl bra utom i fredags då det gungade som fan & jag blev sjösjuk mådde piss kändes som jag skulle svimma & att jag skulle spy men fick ta en åksjuketablett som dem hade på båten , då blev allting bra faktiskt :)
och idag så har jag varit i Bromma & köpte fotbollskor yeye as glad dem kostade typ 649 kronor "betalade själv"
efter det drog vi till mormor&morfar för att träffa dem som varit borta i 6 veckor i Thailand
 jag fick ett fiskenät linne bild kommer & så fick jag en Angry birds tröja & en par skit snygga skor :)

Ungefär så ser dem ut as glad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback