Vicky

Vi träffades för första gången 28 oktober 2010
Direkt när jag såg dej så ville jag kalla dej för min bästis,
Och nu efter alla våra bråk och allt
så kan jag göra det

Jag fattade & fattar fortfarande inte vad vi bråkade om
Vi snackade inte på 3
Månader
Jag mådde så dåligt av allt så jag var tyvungen att skicka iväg det

Jag skrev
Förlåt jag älskar dej älskling vi sa att det skulle vara vi 2 för alltid,

Sen då svarade du med
Jag älskar dej Sofia Älskling , Jo vi sa ju det,
Varför säger du förlåt det var ju inte du som började ,Förlåt älskling

När jag läset det så började jag gråta floder
Nu skriver jag här med hela mitt hjärta och mitt
liv .

Jag försöker & kommer alltid se dig glad och att du ska älskar  livet !




Förlåt om jag har varit en idiot !
Älskar dig så jävla mycket
Man måste ju bråka någon gång det ingår väl i kärleken ?ellerhur ?






Du är otroligt fin babe ! :*<3



Kommentarer
Postat av: Vicky<3

asså nawww älskling!! love u!<33333

2011-05-04 @ 18:41:26
Postat av: Gabriel

Halloo.. Schysst blogg och cool design.. Inspirerande.. Har själv startat en pappablogg om livet som ensamstående pappa tillsammans med mina grabbar.. Leon och Mio.. Full fart.. Hur kul som helst att skriva och blogga om våra äventyr.. Kram Gabriel..

2011-05-04 @ 19:19:58
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/
Postat av: lovisa

haft en bra dag?:)

2011-05-04 @ 19:22:44
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback