Andrè får nakenbilder från fansen

André får nakenbilder från fans - 1 ( c  2011 Starlounge)

André får nakenbilder från fans - 1 ( c  2011 Starlounge)

Larger image

c 2011 Starlounge

 

Fan-mejl väller in till ”Idol”-deltagarna. Men allt är inte så smickrande.

— Jag tycker inte om tjejerna som skickar nakenbilder, säger André Zuniga-Asplund till Aftonbladet.

Den 17-åriga flickfavoriten har just nu över 17 000 fans på sin Facebook-sida och omkring 3 500 mejl från beundrare.

— De skriver att de älskar mig. En del tjejer har bytt efternamn på Facebook till Zuniga, säger André till tidningen.

Årets idoler är yngre än någonsin och flera av dem har fått avancerade sexinviter från fans. André berättar att tjejer skriver att de har heta drömmar om honom på nätterna.

Värst är det när de skickar nakenbilder på sig själva.

— Jag tycker inte om tjejer som gör så. Det är respektlöst.

Även idolen Amanda Persson, 16, har fått mindre smickrande mejl från fans.

— Det var någon som skrev: ”Amanda P med en korsett och små trosor i en vattensäng ... Mmm, jag tror jag blir frälst”, säger hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback