Tisdagen

Hoppas att det är tisdag idag. Idag så vaknade jag halv 9 för att jag hade ställt väckarklockan, för att jag skulle hinna duscha och sånt. Nu sitter jag och tänker på vad man ska ha på sig idag/ikväll, ska ju till grönan vid 11 med Ebba tjejen som sov hos mig :P  Blir väl att ta legins och en tröja ska ha en tröja med luva på idag , har aldrig på mig det när jag går på grönan HAHAHA men nu måste jag fixa mig och klä på mig så jag hinner sminka mig och fixa mitt hår. Jag tar en dagen outfit som ni får se ikväll för jag hinner ente lägga upp bilden nu för man måste överföra bilden och skit så ni får den ikväll , jag lovar att ni får den. Nu känner jag att det här inlägget blev jätte långt , har typ aldrig skrivit så har mycket förut om det inte är något viktigt , har fucking kramp i handen :$
Gunnar & Bertil (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback